2013年7月3日 星期三

怪叔叔

 
 
 
話說影這幅相的時候,豆豆小姐同我Target了遠處的椰樹林,走著走著,卻在村落迷失了方向,還遇上兇狠的大狗……
 
「唔使驚!佢地唔咬人架!」一個農夫打扮的叔叔出現了。
 
「係?」我看著面前咬牙切齒的狼狗,感到非常懷疑。
 
「你地黎做乜呀?」農夫叔叔問。「黎影小甜園呀?」
 
我和豆豆對望了一下:「……咩係小甜園?」
 
「小甜園未我種個塊田囉!好大架!有蕃茄呀、蕃薯呀,仲有……」
 
「其實我們計劃了影椰樹林,但不知怎麼走。」我忍不住打斷他。
 
「哦,椰樹林是我鄰居種的,這樣這樣這樣走就到了,而如果你這樣這樣這樣走,就可以到達小甜園,小甜園好大架,好多年青人黎影相架,星期六又有,星期日又有……」
 
「我想我們還是會先影椰樹林。」
 
「哦~~甘椰樹林都唔錯既,夜晚影上去都幾靚架……如果我屋企開左燈的話。」
 
 
 
 
 
 

唔知點解,我覺得佢應該係個生活得幾開心既人。
 
講完。

沒有留言:

張貼留言