2013年7月14日 星期日

自娛

因為xanga明天可能就關閉了,今天的起心肝Back up d posts,無聊之下Click d posts來看,一看之下不能自拔,因為從前的我真是無聊得太好笑了,雖然現在看來覺得當時的自己好幼稚,但是當時那股熱血也是現在不能媲美的,簡單來說,就是喪!
 
 
 




在此節錄一下入大學第一個月發生的事……



Tuesday September 5, 2006


 
由於一直缺席大學任何活動,在良心責備下,今天和天水圍之星去開學禮......
又係那個問題,所謂formal dressing 的定義原來係
上至著到好似去grad din 咁,驚嚇至Lolita Look,hea 至本人的牛仔裙 ,仲有鬼妹們的吊帶......
不過最多既,就梗係 Suit 啦
我地去到個時多人多到爆,排長龍排到癲!
天水圍之星Isabella話:不如去Starbuck飲野算啦 !

果然有見地!
如是者,開學禮就完左啦。


Posted 9/5/2006 at 2:16 AM

Saturday September 9, 2006
 
 
今日上堂啦終於!!
見到歐樂生呀!!!
好搞笑呀!!!!D青春期壞人s入哂文學院!
上第一堂,得一個鐘我都訓左半個鐘-,-,真係唔好意思,可能因為好耐未試過坐低聽野啦?
個個"汪汪汪教授"幾風趣,不過"漢語通論"呢個Topic真係有D無聊,不過因為我比較擅長呢家野,為求方便一定要修多D中文......
一走出課室,就忍唔住大叫:好Q悶呀!!!
點知個老師在我前面!!!!
唉,希望佢聽唔到啦......其實佢教得幾好架......係我唔鐘意聽語言特性呀、音節個D野JEI......唔關你事架阿SIR><





唔知聽日帥氣大姊姊入唔入到何東呢????


Posted 9/9/2006 at 12:38 AM
 
 
 
Monday September 11, 2006
Oh my God!!!!
First of all , it's my 1st time to skip my lesson since the my U-life started (The problem is : its just the 2nd school day hahahahaha



Wednesday September 13, 2006
究竟我係咪有anti social 症呢??因為我住左一日hall就鼠左返屋企=.=!!好在我老娘返左大陸,如果唔係肯定依依哦哦......
琴日何東隔黎施德堂個班屎忽鬼足足唱到半夜三點先收口!!!!
唱黎唱去都係"人生於世上有幾個知己,多少友誼能長存~~~~"
畀我掘到係邊幾條友我見一個一個!!!

今日去上一個IT堂,坐低了三分鐘,就發現原來我係唔報得呢個couse架!個堂成兩個鐘,咁我梗係想走啦!!但係自己又難醒咁坐第一行,惟有樣衰衰咁舉手:Sorry I went to the wrong class, can i leave now????-.-
之後重新調過D堂,有意無意地令聽日變左day off!!哈哈哈!!
而家我D學分arm arm 好係最低要求!正!
下個sem 仲有三日day off 添!我簡直係時間表大王!不過有個小小既問題係其中一個星期四的堂要由上午八點半上到夜晚十點lor..............


哎呀,呢排好冇壓力,令我好大壓力?我要一D挑戰呀?世人呀,你地快D黎折磨我啦!!
抑鬱之神又在肅穆的秋天緩緩向milo逼近啦.................
Posted 9/13/2006 at 2:52 AM
 
Sunday September 17, 2006
本人琴日上creative writing,深感慶幸終於有一堂是我喜歡的!!太好了!!
胡燕青好好人WOR,她的熱情襯托出本地學生的冷淡,哈哈!不過上上下堂大家都好肯發表對D文學作品既意見,感覺幾好。

相反,中文堂繼續悶,繼續睡......我想即使是周星馳教,也不能改變它本質上的悶?
就例如討論人識講野係天生定係後天咁,大佬,大家識講野未算LOR,諗咁多做咩OY!!呢個TOPIC一講就半堂......
我在想:有的事我似乎想得太多太深入,但一沒興趣的就真的不碰,這樣兩極化太跳皮 ~~~

 
 
Saturday September 23, 2006

 
好久沒打日記了,
工作方面,今個禮拜影左兩期報紙,快周的Fashion( 中環 i.t呀)
同埋中左宜家家俬的電視廣告!
呢個時候第一時間要做咩呢?
當然係大叫:
感謝神~~!
學業方面,我覺得比較文學真係好難?尤其係D英文字?我一日先睇明一頁,但個本野成千頁,一年得個三百六十五日,咁人地講到YEAR3 我都未睇得完?耶~~~~蝦人地既~~~

同埋我覺得我D劣根性開始慢慢散發啦......

例子一:話說我上親漢語通論都睡覺覺,我而家係會好大條道理咁講:車!鬼叫佢悶呀!又唔見我係ART AND SOCIETY堂度訓!
然後係ART AND SOCIETY堂訓得仲多過漢語堂!!

例子二:今日撩ISABELLA傾計嘛,點知前兩排有個男仔怒啤我,我好順口就話:望咩即?咁鐘意聽就坐第一行啦,坐咁後阻住人地傾計~~~!

例子三:有一日去CASTING
               XX: 好,而家對住個CAM介紹自己啦!
               我叫MILO,十九歲.......平時鐘意,睇書,畫畫,跳舞
               XX:好,笑一笑呀
              EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE。。。。。。。。。。。。。。。
     哈哈哈哈哈,你係度做咩呀!!!!
      忽然傳來 ISABELLA的狂笑聲,令我在睡夢中驚醒.......
              "頭先你一路自己講野,仲要忽然E起棚牙笑呀!!!!!哈哈哈哈!"

           原來上緊比較文學堂......
      



Posted 9/23/2006 at 12:3 AM
 
 
 
Thursday September 28, 2006


今日拍完宜家個廣告啦~
我最鐘意拍野,次次都超多野食!哈哈哈!
有個shoot要我訓落床然後踢走對鞋,我好似飛中左個工作人員......
同埋我去廁所時唔小心個PAT PAT掂到個廁板!!!
咦~~~~~~~~~~~~搞到我成日好唔開心呀!!!!!!!

聽日無啦啦去拍YUMIKO個MV,
連續兩日都入成豐......
其實我今日同聽日兩日都有堂上,其實兩日的堂我都可以上到,同D JOB冇撞
但畀你選,朝早由沙田去薄夫林,下午再入西貢?你會唔會咁傻!
又同埋?我今日無去HALL的HIGH TABLE 囉!

我要力保唔考第尾同唔畀人踢出HALL先得!!!!




仲要睇個本咩<<白銀資本>>-。-真係雪中送炭!


Posted 9/28/2006 at 12:51 AM
 
 
 
 
 
Wednesday October 18, 2006
 
 
好開心呀!考完湯瑪士既測驗啦!雖然做得好差,不過我既目標只係過二,冇所謂啦!
同埋我好像開始逃離病魔的手掌啦
"我仲以為你係"甲由"唔會病添"
傻啦我雖然唔似潘小姐咁弱質纖纖,我都會有死人既時候架~

阿柴買左喉糖畀我呀~~有個姐姐成日錫住自己好幸福!
同埋有功課唔識又可以屈佢幫我搞,
有測驗又可以全層一齊夾計!住宿舍真係好開心呀!


註:今日本來諗住集體坐最後有得出貓,

點知:
1)原來個老師企正後面!
2)似乎好多人都忽然想坐後面!XDDDD

Posted 10/18/2006 at 12:29 AM
 

Monday October 2, 2006

我知道個個大學生都會skip lesson,但我相信人墮落係有一個過程,
而我認為本人進化得太快。


我唔鐘意上堂呀>O<!
特別係比較文學,佢個context好無聊,個text對我黎講又難
蝦人地既~~~~~~!!!!!!!!!!!!!!!!

isabella聽日幫我拿notes 啦!唔該哂!


Posted 10/2/2006 at 11:28 PM
 
Sunday October 8, 2006


又要作詩-口-
點解呢位老師成日都係話交就交架!
都係今晚好好地谷佢出來好了?

依~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~我要用最簡單的方式表達一下我今日既感受!
我覺得!!
我係hall時就想返屋企,返到屋企就想返hall
做野就想放工,放左又想做野
D人 nice又覺得人假,D人唔nice又覺得人地衰
仲有好多好多呢D矛盾?

Is there some where I belong ???????????????????????????/




Posted 10/8/2006 at 3:5 AM
 
Monday October 9, 2006
 
FINISHED LA!!!!!
ONE MORE HW TODAY "ONLY"!!!!!!!!!!!!-.-


<     XANGA     >                    謝曉陽
生理時鐘輕輕呼喚
牽引著我
開發漫長的夜
指頭長出了眼睛
熟練地打出:
x   a    n   g   a
方塊一個一個的跳躍
拼湊出幻想的舞台
舞台是屬於我的
觀眾都熱切地偷窺著我內心的點滴
對,一定是這樣
也許
人們對自己都有一種痴戀
今天和姊吵架了她好野蠻
陳水扁怎麼還沒下台
唉功課一大堆沒完沒了
和你去了看煙火你送了手鍊給我啊好溫馨
忽地發現了神祕的腳蹤
擁有奇怪名字的蝴蝶在旋轉
一個輕聲的回應
給舞台燃起了一點光
於是我又如蝴蝶般
飛過一個又一個熟悉的、不熟悉的花叢
彷彿能從中
吸取些什麼
快樂、憂慮、愁悶、驚喜?
無數的臉孔
在無限伸延的空間掠過
是你嗎
你的悲傷向誰展示
我的笑容為誰綻放
我徘徊在黑洞裡
尋找寂寞的出口
Posted 10/9/2006 at 3:25 AM
 
 
Friday October 20, 2006


Title: 免費派發薯片 Free distribution of potato chips

致各同學:

學生會曾於早前派發Pringles 薯片,有見同學反應熱烈,所以學生會再次為同
學爭取免費薯片。由今日起,同學只要帶同學生證,於辦工時間到學生會辦事
處,便可獲贈免費薯片一筒。數量有限,先到先得。

香港大學學生會
學生福利秘書
 
 
it is so strange...........
 
 
 
Posted 10/20/2006 at 12:28 AM
 


Saturday October 21, 2006
 

我越黎越覺得我讀d科好唔經世致用呀!好在而家係modern world,有d奴隸獸去讀science呀、law呀咁,如果唔係得番我地班吹水佬係度,成個世界都collapse呀!    
所以我覺得文人之中只有讀Journal個D算係有返D貢獻,其他好似社會學咁我真係覺得有D廢lor~~
今日收返COMLIT份功課竟然有B+呀!可能暗啞底我係一個高材生黎wor!哈哈哈哈!不過D英文字太長太難啦!連題目都睇唔明點做呀?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

好,實在太無聊,我就到此為止了。

 Goodnight!











 

 
 
 
 
 
 
 

4 則留言:

  1. http://www.black.hk/774249482/?fb_action_ids=10151694579462295&fb_action_types=og.likes&fb_ref=weblogitembox&fb_source=aggregation&fb_aggregation_id=288381481237582

    Xanga HK 好似未 shut down ... ~

    回覆刪除